Возврат и обмен
Повернення та обмін
Якщо з яких-небудь причин Ви не задоволені покупкою, Ви можете повернути або обмін куплений товар протягом 14 днів, а ми повернемо Вам гроші. Це можливо, якщо товар:
- НЕ пошкоджено і його не використали;
- в повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
- з неушкодженою упаковкою (в тому числі і поліетиленова упаковка)
- без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).
Ознайомтеся з умовами повернення більш детально:
УМОВИ (ПОВЕРНЕННЯ)
Повернення товару в Компанію, який не підійшов Вам по тій чи іншій причин здійснюється за рахунок покупця (див. Процедуру здійснення гарантії (повернення).
Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації, а також у випадках:
- якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або очевидна спроба самостійного ремонту;
ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів і матеріалів, з яких Покупець звертається в Компанію:
- товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
- повний комплект аксесуарів і частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
- розрахунковий документ (чек, квитанція) - документ, який підтверджує факт придбання товару;
- рахунок-замовлення;
Заява на повернення або обмін оформлюється в довільній формі, але з обов'язковим є зазначенням прізвища, імені та контактного телефону Покупця.
2. Заяву на повернення Покупець направляє Компанії на електронну пошту: agrogarant-shop@ukr.net
3. Повернення здійснюється на склад Продавця або надсилається перевізником "Нова пошта","Деливери","Интайм" або доставкою на склад, попередньо погодивши відділення доставки з представником Компанії. Вартість доставки оплачує Покупець. Посилки, відправлені на умовах післяплати або з неоплаченої доставкою із застосуванням інших форм поштових відправлень, не братимуться Компанією.
4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар і отримати назад кошти, вони перераховуються Покупцеві протягом 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. правил).
5. У разі, якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, новий товар буде відправлений Покупцю без післяплати поштою протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п. 1. правил).
7. Доставка товару в разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок.
8. З питань, що стосуються товару та гарантійних зобов'язань, Покупець може звернутися в Компанію за телефоном: (098)-603-74-77
9. Будемо вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо поліпшення роботи компанії і її товарів.
Згідно з українським законодавством НЕ підлягають поверненню / обміну:
- продовольчі товари
- лікарські засоби
- предмети сангігієни
- корсетні товари
- парфюмерно-косметичні товари
- зубні щітки
- апарати для гоління
- гребінці, гребінці, масажні щітки
- рукавички
- тюлегардинні і мереживні полотна
- білизна натільна
- подушки, ковдри, наматрацники, пледи, постільна білизна та приладдя
- перо-пухові вироби
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння