Информация
Поиск

Возврат и обмен

Повернення та обмін

Якщо з яких-небудь причин Ви не задоволені покупкою, Ви можете повернути або обмін куплений товар протягом 14 днів, а ми повернемо Вам гроші. Це можливо, якщо товар:

  • НЕ пошкоджено і його не використали;
  • в повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
  • з неушкодженою упаковкою (в тому числі і поліетиленова упаковка)
  • без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).

Ознайомтеся з умовами повернення більш детально:

УМОВИ (ПОВЕРНЕННЯ)

Повернення товару в Компанію, який не підійшов Вам по тій чи іншій причин здійснюється за рахунок покупця (див. Процедуру здійснення гарантії (повернення).

Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

  • якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або очевидна спроба самостійного ремонту;

ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)

1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів і матеріалів, з яких Покупець звертається в Компанію:

  • товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
  • повний комплект аксесуарів і частин товару згідно з інструкцією по експлуатації;
  • розрахунковий документ (чек, квитанція) - документ, який підтверджує факт придбання товару;
  • рахунок-замовлення;

Заява на повернення або обмін оформлюється в довільній формі, але з обов'язковим є зазначенням прізвища, імені та контактного телефону Покупця.

2. Заяву на повернення Покупець направляє Компанії на електронну пошту: agrogarant-shop@ukr.net

3. Повернення здійснюється на склад Продавця або надсилається перевізником "Нова пошта","Деливери","Интайм" або доставкою на склад, попередньо погодивши відділення доставки з представником Компанії. Вартість доставки оплачує Покупець. Посилки, відправлені на умовах післяплати або з неоплаченої доставкою із застосуванням інших форм поштових відправлень, не братимуться Компанією.

4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар і отримати назад кошти, вони перераховуються Покупцеві протягом 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. правил).

5. У разі, якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного терміну, новий товар буде відправлений Покупцю без післяплати поштою протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п. 1. правил).

7. Доставка товару в разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок.

8. З питань, що стосуються товару та гарантійних зобов'язань, Покупець може звернутися в Компанію за телефоном: (098)-603-74-77

9. Будемо вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо поліпшення роботи компанії і її товарів.

Згідно з українським законодавством НЕ підлягають поверненню / обміну:

  • продовольчі товари
  • лікарські засоби
  • предмети сангігієни
  • корсетні товари
  • парфюмерно-косметичні товари
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • гребінці, гребінці, масажні щітки
  • рукавички
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • білизна натільна
  • подушки, ковдри, наматрацники, пледи, постільна білизна та приладдя
  • перо-пухові вироби
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння